TERKINI



Saturday 15 June 2013

Food Testing untuk Program Berbuka Puasa 2013- Blue Orchid Thai Restaurant Coventry

Pada 15/06/2013, beberapa keluarga telah terlibat dalam program food testing  sebagai pelengkap kepada cadangan berbuka puasa (di luar) yang telah diajukan oleh Sdr. Onn Rashdi merangkap Exco Makanan MCS.

Percubaan kali ini dilakukan di restoran (yang dikatakan) tersohor dalam menyajikan masakan Thai dalam daerah Coventry ini. Namun begitu, agak menghampakan kerana selain dari menyediakan pilihan menu yang terlalu banyak, kualiti makanan dari aspek rasa dan tekstur agak lemah. Ini disusuli pula tawaran harga yang agak tinggi maka, restoran ini telah tersingkir dari senarai awal restoran pilihan.

Di jangka yang food testing  ini akan dijalankan lagi dibeberapa lokasi pilihan yang lain. Kepada warga MCS yang berminat boleh hubungi Exco Makanan untuk program food testing yang seterusnya. Makanan disediakan (oleh restoran) tetapi pembayaran dibuat oleh individu yang terlibat. MCS tidak mempunyai sebarang peruntukan kewangan untuk program food testing ini. Syabas dan tahniah diucapkan kepada Exco Makanan dan semua yang terlibat.

Antara yang hadir pada program tersebut

0 comments: